mhe

Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

120722

Av Maria - 22 juli 2012 21:12

Resterande resa i Turkiet då..

Sola, bada, sova på stranden, ut och dricka öl (ja, jag drack liiite öl).

Båtresa, sliskiga turkar, missförstånd.


Vad ska man säga nu lixom. Dagarna flyter ihop, men gud vad härligt det var att komma iväg =))



  Robin Hood med grabbarna från Malmö

  Utslagen efter en "all-nighter", dvs. sover på stranden typ kl. sex på morgonen

 

Typexempel på sliskig turk. Bartender som ställde sig och drack med oss. Vi drack en öl och sen gick vi därifrån.

 

Så underbart att bada i detta härliga vatten!


 

Lite färg fick jag iaf. Sista dagen så det borde jag väl ha. Nu håller den däremot på att försvinna..


   

Haha, kvällen med det största missförståndet =))

 

Snea kort var tydligen grejen.



Vad har hänt efteråt då..

60-årsfest (syrran och hennes sambo).

Påbörjat att bli av med mitt sötsug - vill inte ha begär efter choklad och kakor varje kväll.. Även tagit tag i träningen igen iom det. (började dock idag, men idag har gått bra   ).


Vad kommer hända mer på de resterande 3 veckorna av semestern?

Lite Norrköping med brännboll. Kanske lite Karlstad.

Förhoppningsvis lite mer sol och bad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 januari 2013 18:53

Snart dags att åka till stallet igen :-) O imorn är det kundmöte som jag ska hålla i. Blir skoj eftersom dom brukar säga att man har utvecklats mkt när man tar tag i såna saker:-)...

Av Maria - 13 januari 2013 20:49

Halva januari har snart gått. Shit vad tiden går fort. O de kommer den fortsätta göra. Bara 4 månader kvar till syrrans bröllop :-)...

Av Maria - 3 januari 2013 17:56

Första träningspasset för året nu avklarat (och första på ca 2 månader). Härligt att vara igång igen men kanske inte ska säga för mkt ännu. Nästa vecka börjar ridningen igen oxå. ...

Av Maria - 1 januari 2013 22:20

Nytt år, nya löften. Kanske inte ska säga att de börjar gälla den första efrersom de e största Baksi och svullo dagen på hela året :-) Jag ska iaf försöka bli av med söt beroendet.....

Av Maria - 24 december 2012 09:39

God jul allihop! Blev snö i Kungsbacka iaf :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards